suusensadja.reismee.nl

Perahera

Het weeshuis wordt met de dag leuker. We beginnen de kinderen te kennen en de kinderen ons ook! Suus is vandaag ondergepoept door een van de kinderen (een baby van 4 jaar), bah.

Op dit moment is er een festival aan de gang in Kandy, genaamd Perahera. Gisteren zijn we naar een parade wezen kijken. De sfeer die er dan in de stad heerst is onbeschrijfelijk. We doen toch een poging.... We zaten tussen de locals en een heleboel toeristen op de stoep, het was donker en overal hing kerstverlichting, voor de parade liepen er continu mannetjes die eten en speelgoed verkochten en door de hele parade heen was er muziek, dans en versierde olifanten. Het was een bijzondere ervaring.

Voro het weekend staat een bezoek aan het olifantenweeshuis op het programma en we gaan dit weekend verder van het festival genieten! De tijd gaat snel. Aan de ene kant jammer, maar we verlangen ook wel weer een beetje naar ons eigen bedje. We hebben ook al een hele boodschappenlijst bedacht voor als we terug zijn. Vooral GEEN RIJST!

Groetjes,

Sadja en Suus

Dick

Aardappelgratin dan maar :-)

x

D

Sietse

Jullie bedjes (en wij) missen jullie ook.
Kom maar door met die lijstjes;)

x

Marjo

Geen rijst, dat valt me tegen, grapje.
pannenkoeken misschie?
We kunnen ons voorstellen dat, nu de meeste tijd al weer voorbij is dat thuis gaat lonken. Nog even en dan kunnen we jullie weer begroeten.
groetjes Marjo en Hans